tisdag, februari 10, 2009

ÖB i Skänninge

Jag har hittat det fetaste överskottsbolaget i landet Sverige. Det ligger i Skänninge. Oboy oboy! först gick jag runt i en halvtimme och hittade en massa roliga saker i själva varuhuset. Men sen hittade jag ett annex till varuhuset som var lika stort, men var fyllt av begagnade militärprylar. Dom hade allt från kåsor till pansarvagnar. Dom hade utrustning för att tanka helikoptrar med för 5000 kr. Vem fan köper sånt liksom? Dom hade fan allt!

Tänk att man kan bli så faschinerad av hundra rostiga spadar som säljs för 50 kr styck. Jag blev helt till mig när jag såg alla blåa jackor som såg exakt ut som min Karl den tolfte-rock. Tänk om man hade ett helt Warriors-gäng med såna jackor! Det skulle se jättekonstigt ut!

Ska man ha officérs-hattar så är ÖB i Skänninge det rätta stället att leta på.


Sen det här med utmaningen... Jag hade inte 6 mappar i "mina bilder". Men i mappen där jag har mina bilder ligger mappen "Wallpapers" på sjätte plats. Så tyvärr blir det bara en wallpaper. Förargligt va, Valce...


3 kommentarer:

Din för alltid sa...

Dagens dikt:

-ingen ser mig
-jag är en disfunktionell maskin
-ingen tycker om mig
-jag har ett direktnummer till BRIS
-varför är det så
-jag vill inte lämna några spår
-bara ett blodigt handavtryck i tiden
/ditt skavsår i decembertider

anonym sa...

Ok lite omoget.. jag erkänner

Raxl Snaxel sa...

Stefan. Bara du har den humorn. Bara du är så dum och ber om ursäkt för det också.

:P